fredag 30 januari 2009

Fredagsfärger BRUN och VIT

Tryck på bilden så kan du se den i större format

Tryck på bilden så kan du se den i större format

Tryck på bilden så kan du se den i större format

Denna veckan är
fredagsfärgen brun och vit

Brun och vit, det blir inte lätt de, tänkte jag. Så gick jag in och kollade igenom lite bilder och hittade dessa underbara foton från Tossa de Mar i Spanien 070211. Jag kunde inte välja en av dom, hoppas att jag är förlåten som visar tre.

Se mer BRUN och VITA bilder hos Fredagsfärger TRYCK HÄR!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,


20 kommentarer:

Anette sa...

Visst är det svårt att välja (jag visar två bilder idag!).
Din sista bild är superfin! Trevlig helg!

Anonym sa...

Så fina bilder allihopa...men den sista var nog ett strå vassare! Milla

Anonym sa...

Den sista bilden är ju bara så vacker :)

Jah Hollis sa...

Det var snygga bilder i den färgkombinationen allihop.

Rolle sa...

Tack för titten, Du tar jätte fina bilder också.det skall bil kul att följa dej i fortsättningen .

Anonym sa...

jag tyckte inte det var svårt alls hi, hi.. Det ligger I Tiden med dessa goddi goddi frestelser..
men din fågel är så himla söt och vackert foto:-) Ha de gott/Pialotta

Anonym sa...

Så fina bilder...pippisen gillar jag skarpt / Ha en bra helg

Ulrica sa...

Den första bilden... underbar. Njuter ;)

Anonym sa...

Fin tolkning
ha en bra helg

Marie sa...

Jätte fina bilder :-)

Asfaltmamman sa...

Tycker det är helt okej med flera bilder, ibland kan man bara inte välja. Jag gillar det mellersta fotot bäst; inte bara vi människor som hänger på beachen :o).

Eva-Lena Sjösteen sa...

Den första bilden, så fin!

Tack, för din kommentar hos mig ;)
Ha en fin helg!

Myra sa...

Fina bilder alla tre, men första är ju helt underbar!

SysterLilli sa...

Oj, så fina bilder! Den första är ju helt superduper bra. :)

Monkan sa...

Jättefina bilder. Den första blir min favorit.
Monica

Anonym sa...

Så fina bider på dagens färgtema. Eva

Ingrid E sa...

Jättefina bilder! Föll direkt för fågeln. En riktig skönhet.

Veronica sa...

Underbart vackert!!
Som vanligt =)

Chubby Chieque sa...

EN av min favo färg! Fina bilder du bjöd och så gillar allihoppa.

Det var ett tag sen men det innebär icke att jag glömde dig §:-(

Har lite för mycket att göra och hinner inte ens komma förbi hos Er längre. Hoppas allting kommer att lugna ner sig spec mig själv. Kände att jag har stressat ihjäl mig §:-)

Du får mer förklaring i mejlen stället.

Ha en skön natt och kjams som alltid!

åsa sa...

Vilka fina brunvita foto.