söndag 1 februari 2009

Fototriss, Så här ser det ut där jag är idag

Klicka på bilden för att se den i större format

1 februari 11:51, lite lite pudersnö, när jag hämtade tidningen


Klicka på bilden för att se den i större format

1 februari 14:55, dags för varm choklad, hönökaksmacka med ost och småkakor, vid promenaden nere längs vattnet, vid Hinsholmen - Fiskebäck

Klicka på bilden för att se den i större format

1 februari 15:33, en liten tunn ishinna ligger inne i småbåtshamnen i Fiskebäck

Se mer dagsfärska bilder hos Fototriss, TRYCK HÄR!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

27 kommentarer:

Marie sa...

Härlig triss. Fikat är klart min favorit, med kakor också. :-)

Photos by Storm sa...

Så härligt väder ni har haft. Vackra bilder och jag fastnade för den sista med båten som sitter fast i den tunna isen/Lis

Benita sa...

Fina bilder. Gillar fikabilden mest.

Anonym sa...

Fina bilder alla tre, men den i mitten är verkligen en höjdare!!!

Veronica sa...

Vilka fina bilder och härligt väder med solen som letar sig fram :) Fikabilden blir min favorit!

Ha det bra!

/Vera

Anonym sa...

Härliga bilder och vackert väder. Gillar mittenbilden med den röda termosen och mackorna. Eva

Anonym sa...

Oj vad läckert och tvåan hade så vackra färger.

Veronica sa...

Vilken härlig triss du bjuder på!
Min favo blir naturligtvis fikat!!
Kram =)

Anonym sa...

Helt underbara bilder och din mittenbild gillar jag mest. den röda termosen inbjuder verkligen till fika!
Ha en skön kväll! Kramis

Anonym sa...

Bilden i mitten blir min favorit i dag! Den har verkligen härliga färger.

Bengavoice sa...

Härliga vinterbilder. Kaffet smakar aldrig så bra som ur en termos, utomhus, när det är klart och kallt.

Anonym sa...

Fina bilder!! Fikabilden blev min favorit...härlig röd färg på termos och muggar!! /Irene

Anonym sa...

Ser kallt ut i den hamnen, du.
:-)

åsa sa...

Vilka fina bilder. Termos och muggarna är min favoritbild.

Anonym sa...

Vilket väder. Jag gillade muggarna och termosen bäst. De symboliserar gemenskap och avkoppling.
Ha det gott.

Anonym sa...

Oh vilka härliga bilder du visar idag Irene. Kan absolut inte välja mellan gofikat eller den glittrande båtbilden. Vilken vårkänsla!
Ha det gott!

Synnøve. sa...

När jag såg bild nummer två kännde jag doften av kaffe som kom emot mig.
Den bilden är min favorit.
Synne.

Anonym sa...

Vilka vårliga känslor man får när man ser dina bilder. Fikat gillar jag skarpt.

Tack för din kommentar hos mig och ha en riktigt fin måndag. /Ingrid

Husbilen Credo sa...

Fina foton längtar efter sol och värme när man ser bilderna.

Tack för kommentaren hos mig!
Ha en fortsatt fin vecka!

LottaM ..ღ

Jules sa...

Vilka härliga bilder. Fikabilden - Åh! Allt smakar så gott utomhus.

Unknown sa...

Det tog en stund innan jag förstod att trean var en vinterbild. Ser rätt häftigt ut med en segelbåt i sjön där isen lagt sig. Min favorit, i hård konkurrens med röda fikat..

Anonym sa...

pudersnö är allt annat än vad jag har, småbåtshamnen är vacker.

Petra C sa...

Fikabilden är min favorit hos dig idag!

Jah Hollis sa...

Det ser ut att ha varit en härlig dag. Jag gillar foto med termosen och kopparna bäst. Det är väl kontrasten med det knallröda.

Anonym sa...

Bilden med fikat är min favorit....så läcker och färggrann / ha en bra dag

Anonym sa...

Men va mysigt med en fika. Härlig färg på termosen. Den bilden blir min favorit

Anonym sa...

Den röda bilden var toppen