måndag 26 januari 2009

Utan ord 26 januari

Tryck på bilden så kan du se den i större format

Naturens skulpturer

Med denna bild vill jag säja, att jag längtar till att få vandra runt Stora Delsjön i Göteborg, på härliga soliga sandvägar och runt Marstrand på soldränkta klippor.

Se fler bilder hos utan ord,
Tryck här!


Bilden har jag klipp ihop från nedanstående bilder
klicka på bilden för att se den i större format

Denna sjöjungfru är fotad vid Delsjön i Göteborg


klicka på bilden för att se den i större format

Denna ståtliga klippa är fotad ute på Marstrand

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,


11 kommentarer:

Ulrica sa...

Snyggt gjort, visst är det kul att leka med bilderna. Och den blev ju så bra. En stengubbe som pratar med en orm, eler vad man nu har fantasi att upptäcka.

Pumita sa...

Ser ut som en arg gubben med stor näsa och trädet ser ut som en orm. Häftigt!

Cecilia Artista sa...

Det blev ju en bra ny bild! Ett riktigt samtal!

Anette sa...

Det hade jag aldrig kunnat gissa, att det var en hopklippt bild! Häftigt! /Anette

Karins fotoblogg sa...

Snyggt gjort! Det ser verkligen inte ut som en ihopmonterad bild! Jag tycker att stenen påminner om statyerna på Påskön. Och att den snackar med en träorm ;)
Ha det gott!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Tack så mycket för fina kommentarer.

Jag vill berätta vad jag ser, till motsats till några av er, så ser jag en sjöjungfru som är på väg att dyka ner i vattnet och så förstås en stenman.

Kram från Irene

Della sa...

Jaha, hade du klippt ihop bilden. Skickligt! Det såg inte jag.

Veronica sa...

Jag håller med dig det ser verkligen ut som en stenman och en sjöjungfru så coolt!!
Bra jobbat!! Gillar bilderna skarpt!
=)

Anonym sa...

Vilke vackert fotomontage! Riktigt bra jobbat. /Ingrid

Anonym sa...

Sten med attityd!

Anonym sa...

Häftigt! Det ser verkligen ut som en diskussion mellan ormen och gubben.