fredag 5 februari 2010

Fredagsfärger - RÖD och BRUN

9 kommentarer:

Mona sa...

Vackert! Härligt harmoniserande färger. Trevlig helg!

Jah Hollis sa...

Vackert foto. Jag har dessvärre ännu inte lagt in mitt bidrag. Och halv tre på natten blir det nog att sova nu.

Artlover sa...

Rött, brunt var det, så fick du grönt med på köpet. Snyggt foto där blomman sticker ut ur bilden. Mitt bidrag kommer i morgon.

Synnøve. sa...

Så intens röd rosen var. Helt underbart.

Kramen.

Maria sa...

Vackert fotat och så fina färger(:
Härligt!

Jah Hollis sa...

Nu har även jag petet in en bild. :-)

Jah Hollis sa...

petat, ska det vara

Gun-britt sa...

Vilka härliga färger.Och en vacker blomma.Nu längtar man till våren.Ha en bra dag.Kram

Marlene sa...

Jag sa ju det för en stund sedan... underbar stund har jag här. Detta foto älskar jag bara