onsdag 4 februari 2009

Utmaning från Jules

Fick en utmaning av Jules

Gå till mapp 6 och visa bild 6, där hade jag nedanstående bild.
Tryck på bilden så kan du se den i större format

Playa Grande i Tossa de Mar i Spanien.

Dessa fiskebåtar, barca, står redo för att rullas ner till vattnet på trästockarna som ligger under.


Bilden är tagen 2008-02-21

Jag skickar inte denna utmaning till någon specifik bloggare, men du som ser den här är hjärtligt välkommen att anta den. Alltså du skall gå till mapp 6 i din dator och där visa bild nummer 6 på din blogg.

Häng på vet jag, en kul och enkel utmaning

Denna utmaning fick jag oxå i min andra blogg Tillbaka i Göteborg, där hittar du oxå många fler av mina bilder, TRYCK HÄR, så kommer du in till den

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Jules sa...

Men så härlig bild du har i din mapp. Nu längtar jag verkligen till medelhavet. Sol och värme.
Ha en fortsatt fin dag :)

Mimmi sa...

När man ser sådana bilder vill man att tiden skall gå fort så det kan bli sol :)

Rolle sa...

Välkommen in på min blogg, där det ligger en liten uppgift till dej.

Anonym sa...

Mysig bild - den får en att längta till sommar oxh sol.