onsdag 7 april 2010

Ordlös Onsdag - Ljus

12 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Härligt när solen leker i
vattnet;-)
Ha en skön kväll.

Rantamor sa...

Precis så här vill jag se havet spegla sig med alla stjärnor i vattnet.
Vackert ljus i bilden, och sol vill vi alla ha.

Ha d gott.

Misswhatsit sa...

Vilket vackert ljus över vattnet. En glimrande bild!
Ha en bra kväll!

Jenny Ölmebo sa...

Ja det var fin ljus motiv! :)

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar :-)
Hvor er det et vildt pragtfuld billede.

Anneli - A'la Foto sa...

Jag gillar denna bild! Särskilt de två solstrålarna som går från mitten ut mot kanterna i övre delen av bilden! Fint!

ha en skön kväll!

Wildhearts sa...

Vilket härligt solglitter som du fångat!

anemonen sa...

Här var det mycket fint ljus och nu längtar jag till sommaren.

mimmi sa...

m så gott att se :) så härligt att se solen blänka i vattnet :)
och snart så kan man kanske bada också ...om man är modig vill säga :D
kram

Nettan sa...

Jag älskar vattenbilder. När man sedan lyckas få en sådan härlig spegling av solen som du fångat här gör att man älskar det ännu mer. Så underbart

Gun-britt sa...

Härlig bild solen speglar sig i vattnet.Nu längtar man efter sommaren
Ha en bra dag.

Artlover sa...

Oj, jag blir bländad ab denna bild.
Jag har avslutat mitt konto på facebook, så du vet att du inte kan nå mig där längre.