onsdag 22 juli 2009

Ordlös Onsdag - Svalkande




12 kommentarer:

Kerstin sa...

En alldeles underbar tolkning. Den första bilden svalkar mest. Jättefina bilder.
Ha en skön onsdag.

Nettan sa...

Fina bilder på temat.
Väldigt SVALKANDE.

Ha det gott // Nettan

magnus sa...

Mycket svalkande i temat, drinken såg läskande ut ;).

Ha en bra dag.

EnviroSheila sa...

Älskar den första bilden! Ser lite för vilt ut för att hoppa i men oj så svalkande det ser ut!

Mats sa...

jag faller för sangrian - pladask!

Henry sa...

Mittbilden ser mycket sval ut!

Cecilia sa...

Härliga svalkande bilder alla tre. Men jag tror jag tar ett glas Sangria tack!

@nemonen sa...

Här var det många svalkande godbitar.

Ulrica sa...

Flera skönt svalkande bilder:)

Anette sa...

Goafton Irene! Det var mycket svalkande hos dig! Idag hade jag nog föredragit sista bilden *ler*. /kram Anette

Veronica sa...

Underbara bilder!! Jag gillar din första där lite extra =)

Hero sa...

Här blir man verkligen svalkad! Den första bilden ser härlig ut.
Hoppas du har det bra.
/Maria