torsdag 30 april 2009

Torsdagsreflektion

Klicka på bilden så kan du se den i större format
Jag sitter på vår balkong och har vevat ner markisen för att få lite svalka, +25 grader har vi i dag, Valborgsmässoafton 2009.

I kväll skall vi se Chalmers Kortegen, från kortegen kommer jag att visa bilder i min blogg, Tillbaka i Göteborg

Redan nu kan du gå in till den Bloggen och se två bilder till, tagna från balkongen och så kan du klicka på länkar från GP som visar bilder från Chalmers Kortegen genom 100 år.

Se mer TorsdagsReflektioner hos Trebarnsmamman

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

Dahlia sa...

Ni har verkligen sommar i luften där i Göteborg! Jag är född i Gbg. Härlig stad. Ha en riktigt bra första maj! =)

Bibban sa...

Jag förstår att du kan sitta där och mysa på balkogen.Underbar utsikt.Vi har inte riktigt så varmt, men gott är det.Ser fram emot bilderna.
Kramar Bibban

Pialotta sa...

Härligt Solvarma .. jag har gjort det samma, men vi har inte ens tagit upp vår parasoll ännu.. Några pigmentprickar till blev det allt:-) Härliga bilder.
Trevlig Valborg med kortege o allt:-)
Undras tro om vi "vågar" oss ner till vår Tivolipark som där ska vara Valborgsmässobål i kväll på Helge Å. Massor av ungdomar redan som har bänkat sig på gråsmattorna över allt.. solen och värmen gör så att alla drar sig dit.
Kram på dig

Viola sa...

Underbar bild,jag riktigt känner värmen ända till Örebro.

Ha en skön valborg!

Henry sa...

Det är jättemysigt med balkong! Fin bild du tagit. Vi har också en balkong där jag fotar bild till min Månadsbild. Titta här:
<"http://hlu.se/09manadsbilden.htm">

Trebarnsmamman sa...

Ja, det var verkligen en fantastisk valborg! Kul att höra och läsa om Chalmerskortegen :)