lördag 14 mars 2009

Show me yours and I´ll show you mine, wtfdc, Stillhet

Tryck på bilden så kan du se den i större format

Tänk er, en terrass uppe i bergen, med utsikt över takåsarna och Medelhavet, helt vindstilla, bara naturens ljud. Ljuden från den lilla fiskebyn Tossa de Mar, når inte upp till oss, där vi sitter och beskådar denna underbara måne som lyser över molnhavet. För mej är detta stillhet.

Suck, ibland längtar jag tillbaka till dessa ljuva kvällar.

Se mer bilder med Stillhet

hos wtfdc

Show me yours and I´ll show you mine

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

20 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Härligt lugn och vackra färger. Bilden blev underbar när man förstorade den:)

Hoppas du får en finfin och lugn helg

Pumita sa...

Vackra och mystiska färger på din bild! Jättefint!

Veronica sa...

Vilka underbara färger! Jag drömmer mig bort... Tack så mycket för din gulliga kommentar inne hos mig!!!

Ha en fin helg!

Kram

sinneskatten sa...

Bilden innehåller alla ingedienser på lugn och stillhet, och vilka vackra färger.

Anonym sa...

Ett sånt ställe längtar jag efter under hela vinterhalvåret. Vad härligt att ha fått uppleva det men fårstår mycket väl att du kan längta tillbaka.

Chubby Chieque sa...

Underbart!

Kram på dig denna helg, goa vän

Marie sa...

Ja den platsen är inte alls fel för att känna stillhet tror jag :-)

Mimmi sa...

Vilken underbar bild som verkligen betecknar lugn och stillhet.. man vill sitter där nu och bara njuta.förstår verkligen att du längtar tillbaka dit ibland:)

Anonym sa...

Jättefin, härliga färger. Din bild är som ett konstverk.
Hade fint:-)

Bibban sa...

Underbar bild..där vill jag vara
Kram

Anonym sa...

Ahhhh, så snyggt! Trodde först det var solen...
Ja, vid medelhavet vill jag också vara! Kan hålla dig sällskap med en liten drink:)
Trevlig helg på dig också!!

annalarssonphotography sa...

Verkligen en vacker bild som andas stillhet och ro! :)

Ha en fin lördag!
Anna

cat sa...

Underbar bild:)Och du hade helt rätt om min bild, det var en söndag tidigt på morgonen.

anemonen sa...

Mycket vacker och rofylld bild. Ännu bättre vid förstoring.

Cecilia Artista sa...

Fin bild med vackra annorlunda färger. Och visst är Medelhavet härligt. Jag har också en bild därifrån på bloggen.

Hi-Expod sa...

Skit snygg bild! :D

Anonym sa...

Peaceful and unsettling at the same time...

Beautiful...

Anonym sa...

vilken var och underbar bild! Kan tänka mig att du längtar tillbaka!
Snörusket här hemma är inte direkt lika rogivande!

Anonym sa...

Underbar bild. Jättevacker verkligen. Man längtar verkligen bort nu.

Jenny sa...

Wow!