söndag 15 mars 2009

Fototriss - Spegelbilder

Tryck på bilden så kan du se den i större format

Hur många gånger ser du mej i bilden?

Tryck på bilden så kan du se den i större format

Hur många gånger ser du mej i bilden?

Tryck på bilden så kan du se den i större format

Hur många gånger ser du mej i bilden?

Dessa spegelbilder är tagna i Girona i Spanien vid en årlig blomstertävling, Temps dels flores, som äger rum i maj varje år, då är hela staden smyckad med diverse blomsterarrangemang.

Se mer spegelbilder hos Fototriss, tryck här!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

31 kommentarer:

Marie sa...

Roliga lite småtokiga bilder. Första gillar jag bäst, med bäst skärpa.

Bibban sa...

Gud vilka häftiga bilder...ser dig om än lite suddigt...men jag e ju lite trött åxå Kram från nattarbetaren

Anonym sa...

Kul och udda bilder! Häftiga!

Baronessan sa...

Va läckert! Måste ha varit kul att gå runt och fota där.

Anonym sa...

Vad häftigt!! Verkligen annorlund har aldrig sett nåt liknande.

Ha det så bäst!!

Bodil sa...

Häftiga och lite tokiga bilder, tvåan får min röst denna vecka =)
Ha de gott/ Bobo

Anonym sa...

Roliga och annorlunda bilder. Verkligen fina.
Ha det så bra

Eva-Lena Sjösteen sa...

Coola, snygga, annorlunda exprimentella bilder, gillar hela trissen jättemycket!

Ha en riktigt fin söndag/E-L

Mita sa...

Härliga bilder, bild nr 2 får min röst idag.

Anonym sa...

Otroligt häftigt. Det blir ju så många fler blommor på det sättet. Kunde inte räkna antallet fotografer ;-) Mittenbilden får min röst Eva

Anonym sa...

Förvirrande - jag famlar i vad som är verklighet eller illusion - fast foto är ju alltid illusioner...


tvåan

Anonym sa...

Läckra bilder där jag gillar den första mest!
Jag önskar dig en skön söndag! Kramis

Anonym sa...

Häftigta bilder!! Oj... coolt.
Jag gillar ettan bäst!

Anonym sa...

Jättekul bilder, här kan man verkligen prata om spegling.

Anonym sa...

Jättefina spegelbilder. Jag gillar den i mitten bäst. Snyggt!

Anonym sa...

Den sista bilden i din tgriss tilltalar mig mest! Häftiga bilder hos dig!

Anonym sa...

Nu blev jag åksjuk :-)
Den sista bilden blir min favorit.
Ha det gott.
/Zippo

B i r g i t t a sa...

Jag blir nyfiken på speglingen - hur kommer det sig att den blir så?
Intressanta bilder - den första gillar jag mest.

Anonym sa...

Spegelbilder av de här slaget blir anamorfa av de buktade speglarna. Det är ganska häftigt tycker jag. Häftigt!:-)

annalarssonphotography sa...

Häftiga bilder du bjuder på idag!
Den första gillar jag bäst :)

Ha en fin söndag!
Anna

Anonym sa...

Fina bilder och lite olik de övrigas bidrag. Jag kan förstå att det var en vacker utställning.
Amanda

Anonym sa...

Visst är det kul att mixtra lite med sina bilder och du fick till det riktigt lattjo lajbans:-)

Anonym sa...

Häftiga, vridna speglingar

Anonym sa...

Vilka läckra spegelbilder! Jag tycker att alla är lika bra var och en på sitt sätt.

Resa med Herbert sa...

Go söndagseftermiddag!

Jag vill tala om att jag har inte mixtrat med bilderna, det var speglar som var buktade så det blev dessa efekter, jag har bara fotat rakt av.

Solvarma Kramar från Irene

anemonen sa...

Första bilden gillar jag bäst. Kul arrangemang.

Veronica sa...

Vilka häftiga bilder och jag ser att du inte "mixtrat" med bilder! Jättesnygga effekter :)

ha det gott!

Kram

Anonym sa...

Vilka häftiga speglingar, blir nästan lite snurrig av att titta på bilderna :) Kul!

Ulrica sa...

Kul bilder och roligt att fotografen får vara med...

Jah Hollis sa...

Väldigt många gånger. Rolig spegeleffekt, lite som Lustiga huset. :-)

Anonym sa...

Helt undeerbara bilder!
Blir glad av dem.
Tack.