onsdag 20 oktober 2010

Ordlös Onstag - Konst(ig)/Konstigt

Se mer Konst(iga)/Konstigt TRYCK HÄR!

10 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

oj, här var det konst-igt värre...
är det månne vatten eller fart räder?
Läckert foto i alla fall....

Kerstin sa...

Konst är det, men frågan är vad det är. Är det vatten som man passerar i hög fart?
Ha det gott

Resa med Herbert sa...

Hej!

Detta är en bild av himlen som jag har fotat genom att röra på kameran samtidigt när jag tryckt av.

Må gott och lev väl, önskar Irene

Maria G sa...

Superläcker bild!
Det kan bli riktigt häftiga bilder när man gör som du har gjort då du tagit denna bilden.
Ha en riktigt bra dag!

Cecilia Artista sa...

Lite konstigt kanske men framför allt väldigt vackert Irene!

Ha en skön dag!

Erik "Semlan" sa...

Smart tolkning, klart det är konst. Snyggt blev det också. Är det möjligen måsar som flyger? Så såg jag ditt svar, ja inte helt fel gissat. ;-)

Misswhatsit sa...

Konst eller konstigt eller både och. Himmel eller hav? En intressant bild som väcker lite tankemöda.:)
Ha en bra kväll!

mimmi sa...

Det var verkligen konstigt :) . man tänker och försöker se om man kan få en aning om vad det är som har blivit fotat i den farten :)

Lisa sa...

Jag försöker bestämma mig för vad det är jag ser. Men konstigt nog kan jag inte ;)
Dock gillar jag färgerna och det abstrakta ändå.

Tove sa...

Riktigt snyggt! Och spännande "teknik". :)