söndag 2 augusti 2009

Fototriss - Så här ser det ut där jag är idag, del 4

Frukost på balkongen

Sedan dax att plocka in pocketböckerna i bokhyllan, som vi köpte i Umeå, där vi har varit under veckan. Det blev även köpt lite böcker på Loppmarknaden ute på Donsö i går som skall in i hyllan.

så måste Champagneglasen diskas. Vi firade ju vår 1-åriga bröllopsdag igår.

Se mer bilder på temat hos Fototriss

Synd att inte det var för igår temat gällde, för då var jag ute på Donsö och bevistade deras hamnfest. Vill du se mina bilder därifrån TRYCK HÄR! så kommer du in till min blogg, Tillbaka i Göteborg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

24 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilket fint väder ni har. Jag blir allt lite avundsjuk. Skulle vara mysigt att kunna sitta ute i solen och äta frukost.
Må så gott.

Mats sa...

Jag gillar glasen på sniskan. Lite lagom lössläppt!

Anonym sa...

Underbara götet ja =)
Jag gillar din sista bild bäst. Man får gratulera till bröllopsdagen =)

Anonym sa...

Vilken härlig frukostbild.

christina sa...

Fin triss som visar lite ur vardagen. Frukost, läsning och sen guldkornet....firande av bröllopsdag!!

/kram christina

Hasse sa...

Hoppas att frukosten smakade bra. Ha det gott.

Anna tassar in.. sa...

Men grattis då på årsdagen även om det var igår..mmm så trevligt..champagne är gott.

Anna-Carin sa...

Hej! visst är det härligt att kunna sitta ute och äta frukost.
Ha en bra dag

eva b sa...

Härlig läshörna! Solen strålar in! Den bilden gillar jag! Å skumpa, men här var ju glasen tomma...

lilalili sa...

Jag gillar verkligen bilden från läshörnan. Den blir min favoritbild här hos dig.
Ha en skön vecka!

Rajson sa...

Hörde att solen gått i moln i GBG men det ser mysigt ut på första bilden.Vad vore morgonen utan GB?
Ett jätte grattis så här dagen efter!!
Kramar!

anemonen sa...

Grattis till årsdagen. Vi firar vår i augusti. Klart att bilden med glasen blir min favorit även om champagnen är slut.

hundenstina sa...

Grattis!!!
Jag gillar frukostbilden allra bäst ... mums!

Majsan sa...

Kikar in på Din triss och passar på att gratulera :)

Tuvstarr sa...

Grattis till bröllopsdagen!
Har ätit frukost ute i trädgården i morse med färska frallor, läcker hemgjort sylt och härlig solsken. Vad behöver man mer?
Kram.

Maria Berg sa...

Här var det vardag, men ändå inte ett år GRATTIS, om några dagar firar vi 9 år.

Sedan har du varit både i norr och söder - vilka utsmyckningar med blommblad, tänk det kunde vi väl göra här hemma i Sverige också så vackert.

Såg att det stod Göteborg, vi kommer att åka till Liseberg när det blir lite mindre folk vi kanske kan träffas där,. MB
Jo du räkande rätt, 0, många också 1.
I mitten var det 5 ungar som gömde sig. Mb

Ninni sa...

En frukost i solen med en svensk morgontidning! Inte alls dumt det:)
Härliga bilder!
Ett försenat grattis på bröllopsdagen!
Må så gott!
Kram Ninni

Hero sa...

Fin triss! Varje bild förmedlar en härlig stämning var och en på sitt sätt. Frukost på balkongen, läshörna och sist champagne...kan inte välja en favorit. Gillar allt för mycket:)
Ha det så bra/Maria

NatureFootstep sa...

fin triss du har. Min favoritbild blir nog glasen. :)

Anonym sa...

Grattis till bröllopsdagen.

Härligt fina foton du visar.
Mysigt med frukost på balkongen.

strömma

B i r g i t t a sa...

Avkoppling, helg och skönt :)
Första bilden blir favoriten - vem kan motså morgonkaffe :)

Jah Hollis sa...

Det ser ut att ha varit en bra start på dagen. Och en bra fortsättning med. Grattis i efterskott!

Anonym sa...

Frukost i Göteborg, härlig vardagsstämmning. Längtar ner till den stan, har inte varit där i år,, än..

Monica sa...

Frukost ute är sååååå....mysigt! Din lilla läshörna ser oxå mysig ut och så får man gratulera till 1-års dagen :)
Tjing
Monica